metaskrift.blogg.se

En pojke som flög ut för att hamna på alla framsidor, men han mötte gud på ett dansgolv. Bipolär sjukdom med grov missbruk av allt ni kan namnet på och lite till. Vakna nätter som möter morgonens silverljus i maniska episoder och för mycket av vaket pulver. Tabletter sväljs och stöldgods säljs.

Men jag levde det

Kategori: Allmänt

Jag ramlar och orkar inte resa på mig, nu ligger jag i rännstenen, huvudet i en pöl av sprit men jag reser mig inte, det var över för mig tänkte jag och bombade två gram som kanske skulle få upp mig men det slog såklart över.. Det var inte första gången jag somnade nånstans med tanken att nu tänker jag fan ta mig dö. Det skar i mina ben och jag föll på knä i min lägenhet jag bad min vän Jamme be för mig, han är muslim. Men bönerna hjälpte inte jag skrek mig hes mot himlen men ingen svarade, vart fan är rymdskeppen när man behöver dem. Och kommer du in i min etta får du skylla dig själv om du lägger dig på en kanyl, och skyll dig själv om du blir övertalad. Du fattar inte att vi är förlorare allihopa här inne. Det är inte bara skratt och lek. Det kostar över tusingen om dagen minst att få det man behöver och då måste man haka på när någon rekat ett ställe. Det är inget enkelt val att välja det livet, jag levde det och rekommenderar inget men det är ett sätt att leva.
Kommentera inlägget här: