metaskrift.blogg.se

En pojke som flög ut för att hamna på alla framsidor, men han mötte gud på ett dansgolv. Bipolär sjukdom med grov missbruk av allt ni kan namnet på och lite till. Vakna nätter som möter morgonens silverljus i maniska episoder och för mycket av vaket pulver. Tabletter sväljs och stöldgods säljs.

När jag trycker bakom din rygg.

Kategori:

Vem är du och vem är jag vi spelar inte längre något spel men vi har ett internt skämt som ingen riktigt talat om för oss men som klarnar varje dag. Vi är sjutton år när vi ler och vi vinner som om stående på pianot skrikande rock n roll. Den jag lär känna i dig är en turist för dig själv eftersom jag ser något bättre. För vart du än är så är du nog kvar nånstans bredvid. Låt inte tiden vinna din tid. Ta tag i den och låt livet ta större delen av kakan när de delar sitt. Jag sprang bredvid dig när klockorna ringde in och vi dansade på disco. Gå med mig så långt det bara går dit där ropen inte når oss dit där rösterna inte hörs. Vi har aldrig varit blinda nog att vara glada nog att inte förstå. Vi har synat hela skiten. På baksidan av allt leker vi nog bäst.
Kommentera inlägget här: